fredag 10 augusti 2012

Röda blixten

Investrade i ett par nya skidskor i Borlänge, Alpina Ecl. Känns kvalitativa och funktionella, snygg design även om färgsättingen väl knappast bidrar med någon maskulinitets-boost. 100 km blev det under deras ljungfrufärd mot Åmot.

Kändes lite tråkigt att lämna Borlänge, men jag gnetade på bort mot Falun och Svärdsjö, och här någonstans tycktes dalmålet eskalera i nordöst, för att strax vid gränsen till Gävleborgslän helt dö ut. Nådde Åmot 20:30, här hyrde jag en lägenhet för natten och eftersom konsum stängt klockan 18 så hade ägaren varit snäll och handlat lite mat till mig. Tyvärr kunde jag bara äta ganska lite och ca 4 timmar in i nattsömnen vaknade jag av att maten ville upp igen. Parietalcellerna måste gått för högtryck ett tag för det kändes som jag dragit på mig ordentliga brännskador i halsen. Nåväl jag somnade om, har gjort ett nytt försök till matintag och tänkte strax försöka röra mig vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar