måndag 13 augusti 2012

Tabula rasa

Då har jag äntligen nått mitt primärmål Sundsvall, det innebär att jag kommit till Norrland och avverkat 116 rullskidmil. Det var också såhär långt min plan angående färdväg och ungefärliga bostadsplatser räckte. Nu väntar en vilodag med funderande och planderande. Jag vill gärna fortsätta, men det är glest mellan orterna, och vägvalen är få. Jag kan förvisso investera i ett tält och matlagningsutrustning, men då måste jag även kunna bära mat och vätska för ett par dagar i sträck, och packningen är redan tung som den är. Med blodförlusterna och ett energiskt kliande i färskt minne känns inte bar himmel som ett särskillt tilltalande boende-alternativ. Jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig vidare, om jag kan göra det, men jag och googlemaps kommer allt ses endel idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar